Salam n haiiii.....ape eik nk cete kan dlu coz byk sgt nk bercete ni..hehehehehehe...myk yg nk dluahkan au.. :-)
ok 1stly nk cete tentang keje dlu ar k..skg ni keje tengah myk sabtu n ahad pow langgar..hehehehehehe nk cri wet utk masa hadapan n family yg akn datang....dlm kepala ni hanyer ade simbol $$$$$$$$$ kikikikiki......tempat keje skg ni amat2 la letih..skg ni sudah bertambah myk keje yg perlu dlakukan hanyer gara2 pompuan yg busuk ati kat tempat keje ni....klu bleh semua keje n semua masalah dye nk tahu dahulu..hhhmmmm gila kuasanyer pompuan..APTB au..huhuhuhuhuhu klu bleh ari2 x nk la asyik nk mengumpat pasal pompuan ni...asyik nk wat dosa kering je au..hehehehehehe mcm ne la aku nk bertaubat klu mulut pow x bleh nk jga....wakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka...ok la cete tu kita lupakan jela..kita cete lain pulak k......
smlm blk keje terus blk uma mak coz mak nk jumpa aku....mak kasi tahu sesuatu yg amat2 ponting tentang hidup n mati aku....aku kena gerak g melaka dgn secpt yg mungkin au..nk kena amik cuti..aku memang nk g au tp aku x nk g tanpa my luvly husband...aku x biasa la g tanpa my luvly husband disisi...my luvly husband aku ckp g la mama gan mak...bwa kete hati2..sblom g t papa servise kete dlu...tp mama kena janji setiap 3 jam kena cll papa or setiap stesen kena cll papa k sayang....ni la kali pertama aku g jln jauh tanpa suami disisi n drive kete g melaka tanpa suami tersayang...harap2 semuanyer berjln dgn lancar....insyaallah  amin.... 

No comments: